آموزش نصب Mac روی Windows ( بخش آخر )

بعد از انتشار مطلبی در مورد آموزش نصب ویندوز روی سیستم های مک ، کاربران  تقاضای آموزش نصب سیستم عامل مک روی ویندوز را داشتند . این موضوع بسیار پیچیده و مفصل است اما ما کوتاهترین روش و ساده ترین آنها را در اختیار شما می گذاریم .

 ku-xlarge

 

به گزارش دنیای فناوری اطلاعات ؛ در قبلی این مطلب MultiBeast به اتمام رسید و آخرین مرحله کار را در این پست برای شما توضیح خواهیم داد . مهمترین موضوع این است حال که به محیط مک وارد شده اید چه می خواهید ؟

مهمترین موضوع در اولین مرحله  وارد شدن به مک این است که آن را از حالت خامی ابتدایی خارج کنید . برای این کار بهتر است اپلیکیشن های مورد نیاز را بر روی سیستم خود نصب کنید . اما آیا می دانید چه اپلیکیشن هایی را دوست دارید روی سیستم خود داشته باشید ؟ آیا ۱۵ اپلیکیشنی را که می بایست حتما داشته باشید می شناسید ؟ شاید بعضی از کاربران ندانند که این اپلیکیشن ها را از کجا باید تهیه کنند .

dontknow1_wide-7f5ecbf332770f790439ca3c8b4d254cb9931295

 بهتر است قبل از انجام هر کاری به MakeUseOf رفته و یک جستجو بکنید . حتما هر آنچه که برای مک خود می خواهید آنجا پیدا خواهید کرد . اما باید اول دستور کار آغاز به کار با مک MakeUseOf را دانلود کنید . حتی اگر در مواقعی به مشکل هم برخوردید می توانید در قسمت پاسخگویی به سوالات همان سایت دنبال جواب مشکل خود بگردید .

علاوه بر اینها سایت ها و فروم های بسیاری در این زمینه وجود دارند که راه کار ها و روش های زیادی برای برطرف کردن مشکلات اجرا کردن مک روی PC  می دهند . نام برخی از این سایت ها در قسمت زیر گرد آوری شده است :

۱) tonymacx86 Forum

2) InsanelyMac Forum

3) Hackint0sh

4) OSx86 Project

قبل از اینکه در هرکدام از این سایت ها مشکل خود را مطرح کنید در بین سوال و جواب ها جستجو کنید شاید مشکل شما قبلا مطرح شده باشد .

ما برای نصب مک بر روی PC بوت لودر iBoot که از همه ساده تر بود را به شما معرفی کردیم اما علاوه بر آن ابزار های دیگری هم برای این کار وجود دارند که در قسمت زیر نام لینک آنها گرد آوری شده است :

*) myHack : یک بوت لودر مشابه Multibeast
*) Kexts.com : در این سایت می توانید Kexts را که یک منبع خوب برای درایو ها است را دانلود کنید .
*) Kext Helper : یک ابزار برای نصب کردن Kexts های جدید
*) Kext Utility :‌مشابه ابزار قبلی است
*) Chamelon Boot Loader : بوت لودر جامع و کاملی است که تمام بوت دیسک ها را در بر می گیرد
*) Netkas PC EFI : در ترکیب با Chameleon  استفاده می شود تا بیشترین و بهترین قابلیت ها را برای نصب مک روی PC داشته باشد.

بیشتر بوت دیسک ها هم از این ابزار استفاده می کنند . این بخش از آموزش هم به پایان رسید . امیدواریم از سیستم عامل جدید خود لذت ببرید . نظرات خود را با ما در میان بگذارید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.