آموزش نصب Mac روی Windows ( بخش سوم )

بعد از انتشار مطلبی در مورد آموزش نصب ویندوز روی سیستم های مک ، کاربران  تقاضای آموزش نصب سیستم عامل مک روی ویندوز را داشتند . این موضوع بسیار پیچیده و مفصل است اما ما کوتاهترین روش و ساده ترین آنها را در اختیار شما می گذاریم .

ku-xlarge

به گزارش دنیای فناوری اطلاعات ؛ در بخش قبلی این مطلب تا مرحله  نصب بوت لودر پیش رفتیم . حال به بررسی ادامه ی موضوع می پردازیم .

اگر بعد از پروسه ی نصب کردن سیستم عامل ، شما سیستم را بوت کردید اما خطا داد بهتر است حوصله به خرج دهید و زود نا امید نشوید . DVD سیستم عامل Mac OS X Snow Leopard را خارج کرده و مجدد سی دی بوت را داخل درایو قرار دهید تا دوباره سیستم بوت شود . حال وقتی که سیستم بالا آمد شما باید یک گزینه ی دیگر برای انتخاب پارتیشن مربوط به نصب مک را مشاهده کنید . پارتیشن را انتخاب کنید و اینتر را بزنید تا به OS X بوت شوید .

زمانی که تنظیمات اولین اجرا به پایان رسید برنامه Safari را باز کرده و Multibeast را دانلود کنید . این برنامه هم یک ابزار برای نصب بوت لودر است که بسیار هم راحت و آسان است . نکته ای که حتما هنگام دانلود این برنامه باید در نظر داشته باشید این است که آن را فرمت DSDT.am1 روی دسکتاپ ذخیره کنید .

بعد از این مرحله Multibeast را باز کرده و مطابق تصویر زیرگزینه هایی که در آن قسمت وجود دارند را انتخاب کنید . البته این گزینه ها در صورتی که سخت افزار های متفاوتی داشته باشید با هم تفاوت می کنند .

multibeast-configuration

۱) UserDSDT
2) System Utilities
3) Advanced Options > Kexts > Audio > LegacyHDA > ALC889
4) Advanced Options > Kexts > Graphics > NVEnabler
5) Advanced Options > Kexts > Network > RealtekR1000SL
6) Advanced Options > Patched Kernels > 10.3.1 Supported Kernel

بعد از اینکه مراحل نصب MultiBeast به اتمام رسید باید سی دی iBoot را خارج کنید و سیستم را ری بوت کنید . در این زمان تمام قسمت ها باید به خوبی فعالیت کرده و شما باید قادر به بوت شدن به صورت مستقیم از هارد درایو باشید .

حال نوبت به به مرحله  کار با Mac جدیدتان رسیده است که این قسمت در بخش بعدی منتشر خواهد شد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.